Tansiyondan hiç anlamıyorum düşükken ya da yüksekken nasıl belirti oluyor
Sabah düzgün kahvaltı yapmadım doymadım akşama kadar bişey yemedim kahve içtim bikez akşam da yedim ama doyduğumu çok hissetmiyorum
Şuan başım çok ağrıyor kilitlendi gibi kafam uçuyor sanki bi durgunlaştım tansiyon olabilir mi ya da bu açlıktan mıdır ne yapmalıyım 🤯