designermom kediler idrarını kakasını eğer sahibine göstererek yapıyorsa mutlaka bi rahatsızlığı vardır. Hasta olmuştur, eve yabancı biri gelip kalmıştır, bişeyden rahatsız olmuştur. Kediler tuvaletini mahrem görür ve üzerini kapatır. Benim kedimde kendi minderine yada kirli sepetine yapardı. Ve o zaman idrar yolu enfeksiyonu oldu defalarca. Odanızı kapatın bi süre ve veterinize sorun mutlaka. İdrar yaptığı yerde beyazlıklar var mı?