DogaCanan Boy kilo ve cinsiyet öğrenebildiniz mi kızlar? Bu arada 2 ki yaptıranlar 4 lü yaptıracak mı? Haydi yorumlaraaaa
Duy_gu DogaCanan henüz 13+2 yiz ikili yapdırdım ama sonucunu göstermedim Dr gerek varsa yapdırıyor galiba 4lüyü
hellonus DogaCanan 15+3 kız 🧸🧸senın kac tam kac haftalık canım bugun karın agrısı basladı bende ama dr normal dıyor
DogaCanan hellonus biz de 15+4 üz canım erkek😇🥰 boy kilosuna baktırdın mı? 4 lü tarama düşünüyor musun?
hellonus DogaCanan düşünmüyorum buhun kontrol vardı 12 cm boy 133 gr kilo senın nasıldı canım detaylıya baktırmayı dusunuyorum sadece
DogaCanan hellonus ben de düşünmüyorum . ayrıntılı yeterli sanırım. Kız ile erkek boy kilo demek ki farklı oluyor😅 14 cm 140gr civarıymış 🥰
DogaCanan ikizlerin_annesi__ benim de öyle kasık ve karında . Ani ağrılar .. ama bebişlerimiz için değer🙏🏻😇
hellonus ikizlerin_annesi__ benımde tek belırtım karın agrısı canım saglıklı olsunlarda katlanırız 🤲🏻🤲🏻
DogaCanan hellonus elevit canım . Doktor doğurana kadar omega3+multivitamin+d vitamini+Demir hapı devam dedi.