diamond2635 Azizetskn kullanmadım henüz bebeğim doğmadı ama çok kaliteli gerçekten ve oldukça İşlevsel
Yaren_ve_annesi SgeceC yorumlarında gelince ağır plastik kokusu oluyormuş sizde öyle bı sorun oldumu ondan biraz tereddüt ettim bende onu düşünüyorum
Teusa Yoyko kesinlikle.. ben bunu görünce tüm park yataklari eledim. görüntüsü falan çok güzel, kaliteli. şuan nette 1500 lira ama indirim zamanı 1200 e falan düşüyor. Ben içinde yatağı ile beraber 900 e aldım ikinci el temiz
Azizetskn Teusa 1800 altında görmedim henüz 😅 ilk tercihimdi ama fiyat artışları dan dolayı caz geçtim
Tugba86 Azizetskn ben hepsiburadadan indirim zamanı 1260 liraya aldım.içine de yataştan 228 liraya yatak aldım
alyavetuna Azizetskn sıkı takip edin daha dün 1399 tlydi trenyolda. Ben ilk çocuğuma yoyko aldim 900 tlye 1.5 yıl önce suan ikizlerim geliyor kısmetse onlar içinde yoyko aldim çünkü çok kaliteli keten kumaş dokusunda
Yaren_ve_annesi Elele madre ile yoyko arasında kaldım . İlk tercihim yoyko ama indirimini kolluyorum geçen 1000 TL ye düşmüş ama kaçırdım o kadar üzüldüm ki şuan beklemedeyim inşallah düşer yine fazla da vaktim kalmadı 🙄
llFatma Yaren_ve_annesi ben de indirime düşer belki diye bekliyorum yoykonun ya acaba düşer mi ki ocakta benim doğum bekleyebildigim kadar bekliycem😏
Zlyhky Yaren_ve_annesi yooo hiç kokusi yok benim kinin kokusu olsa da biraz açık hava da beklet gider kokuus
Tazeanne0134 Azizetskn ben bunu kullanıyorum oğlum için gayet memnunum https://www.hepsiburada.com/mamma-armadillo-gold-aluminyum-park-yatak-besik-pm-HB00000M7TBK