Merhabalar
Benim neredeyse 16. Haftadan beri suyum fazla bir kaç doktora gözüktum ayrıntılı yaptırdım çok sukur şekerim normal çıktı.. yediklerime dikkat ediyorum.. bu şekilde erken doğum riski de olabiliyormuş.. acaba aranızda veya etrafinizdan duyduğunuz suyu fazla olup normal zamanında doğum yapan bebeğinde sorun olmayan varmı içimin rahatlaması için bilginiz varsa bekliyorum yorumlara canım hamislerim.