TunarinAnnesi Kızlar 26 ekim çatlama iğnesi ile 2 yumurtlama oldu bugun 11 ci günüm tek olan testi şimdi yaptım sizce iğneden mi yine ? Adet sancılarim kasık batması göğüs hasasiyeti var https://imgyukle.com/i/kjO3rN https://imgyukle.com/i/kjOWbe https://imgyukle.com/i/kjOUGR
Anne88 TunarinAnnesi Canim bide bı bilgin var mı ben klomen kullandim üç yumurta gelişti biri çatlayıp döllenmiş ayın 1inde doktor eşliğinde gördüm ne zaman test yapsam? Çatlama ignesi vurulmafim doktor vermedi çünkü
TunarinAnnesi Anne88 yumurtlama gününden 10 gün say sonra test yap 😍 bide dupaston yada progesteron kullan ki iyi tutunsun
designermom Silik çizgi var ben de ilk gebeliğimde bu test ile silim görmüştüm canım insallah güzel haberler alırsın :)
TunarinAnnesi designermom Allah razı olsun canım Ay İnşAllah bu ay baya kasılmalar batmalar oldu belkide oldu 😍
TunarinAnnesi Bfduam 7 si bi daha yapcam test biraz geçsin ki görünsün teste 8 bizde Karabağ’ Zafer Bayramı diye iş günü değil 8 10 falan kan vericem inşAllah ❤️