poyrazinannesi3547 ![]https://imgyukle.com/i/kjOL38 Kızlar iyi akşamlar İzmirde bimde tesadüfen denk geldi çoğu şey indirimdeydi bu tulumları buldum krem rengi 15 tl maviyi 10 tl ye aldım gayet iyi kaliteleride güzel
aysnrsvs poyrazinannesi3547 aktüel zamanı satılmayan urunlere böyle indirim yapıyorlar her şubede olmuyor bende denk getiriyorum uygun şeyler 😉 polar pijama takımı almıştım kendime 30 liraya
0322sukran poyrazinannesi3547 bende izmir de oturuyorum bugun bime gittim meyve sıkacağı için görmedim tulum falan
yamacinannesii poyrazinannesi3547 Hayır hepsinde olmaz belirli bimlerde olur sürekli deposu büyük olanlarda kampanya hazırlanır. Boşuna bakma diğerlerinde yani
poyrazinannesi3547 0322sukran Bunlar tek kalan az ürünleri koymuşlar sanırım heryerde olmayabilir bilmiyorum biz Karabağlar Aktepedekine gittik birçok ürün vardı müslinler mutfak eşyası takımlar vardı
poyrazinannesi3547 yamacinannesii yok bakacagim bşy kalmadı heryerde varsa kızlarda yararlansın diye dedim😊çünkü çok uygun geldi bi pijama bile 10 tl en az bu şekilde tulum baya iyi
yamacinannesii poyrazinannesi3547 Aynen denk gelmişsin ne güzel 😂 kumaşları da iyidir yani e bebekten alsan en az 50tl
poyrazinannesi3547 yamacinannesii Valla canım ben çok beğendim kumaşları yumuşacık dediğin gibi e bebekte 50 tl den aşağı değil yavrumun şansına iyi denk geldi zaten alamazdım pahalı olsalardı
poyrazinannesi3547 Zumraasel Ne zaman geldi bilmiyorum ben bugün şans eseri denk geldim İzmirde Aktepe bime
yamacinannesii poyrazinannesi3547 Aynen canım kim bilir neler vardır da personel ayırmıştır çok güzel şeyler oluyo
poyrazinannesi3547 yamacinannesii Aynen doğru diyon valla canım aslında eşimin acelesi vardı çok bakamadım belki yarın tekrar bakarm sakin şekilde
yamacinannesii poyrazinannesi3547 Bak bak canım sepetlerde ki ürünler azaldıkça yenilerini çıkarırlar
poyrazinannesi3547 aysnrsvs bende alt üst kadife gibi takım gördüm 75 tiydi biraz daha uygun olsaydı alcaktm yarın tekrar gdp bakıcam sakin şekilde bugun akşam aceleye geldi eşim ile yetşcek diye
aysnrsvs poyrazinannesi3547 Almaa bekle 🤭😂 sstilmayinca indirime girer😉 bu arada bende Karabağlar da oturuyorum