Yagmur34 ben şu an 38+2yim kan serumu uygulandığında 32 33. Haftalardaydım doktorum da doğumu öngörerek verdi takviyeyi çünkü ilaçla bir gelişme olmuyordu bu şekilde toparladık siz de hiç endişe etmeyin. Ayrıca demirion sanırım o kan ilacı da baya etkili ve günün herhangi bir saatinde içilebiliyor bulantı vs yapmıyor ben en başından onu kullanmadığıma çok pişman oldum sağlık ocağının verdiği ilaç hiç fayda etmedi çünkü