Musabnannesi Sevgili anneler Aralık sonu ocak başı doğum olacak BİİZNİLLAH lohusa takımı almalı mıyım sizce şart mı? Sürekli giyiyor musunuz? Düğmeli pijema aldım onu da almalı mıyım. Sürekli giyer miyim bilmiyorum tecrübeli anneler sizlere soruyorum
MihrimahVeAnnesi Musabnannesi Benim bir tane ceyizimden pijama takimim var bir tane daha düğmeli Alicam bence lohusa takımlar çok ağır gereksiz diye düşünüyorum tabiki tercih meselesi
Civcivinannesi1 Musabnannesi Lohusa takımı resim çekilme yönünden genelde tercih ediliyor ama ben pek almayı düşünmüyorum onun yerine önü düğmeli güzel bir pijama takımıda olabilir bence
Selin12- Musabnannesi bence lohusa takımı şart değil bu benim 3.hamileligim ilk ikisinde almadım yine almiycam gerekiyor normal bir pijama takimi aldım yeterli
Deletedmom_33 Musabnannesi Ben pijama takımı oldum üstü düğmeli düz siyah. Normalde de pijama giymeyi sevmem. Sade hastane için aldım bugün
Musabnannesi Selin12- aynen ne biliyim kimisi de rahat oluyor diyince etrafımda sizlere danışmak istedim
Selin12- Musabnannesi bence ona vereceğinize başka bir ihtiyacınızı görürsünüz bende düğmeli pijama takımı aldım ilk ikisinde
Elsu26 Musabnannesi bence gereksiz ben iki tane önden düğmeli pijama takımı alıcam lohusa takımı diye almaya kalksam 2 katı fiyat verirler
Gunesim1 Musabnannesi ben doğum sonrası da kullanışlı bulmuyorum yeni doğmuş cildi aşırı hassas bebeğimi dantelli kıyafetlerle kucaklarsam cildi çizilir gibi geliyor rahatsız olur gibi geliyor zaten doğunca resmen şeffaf oluyor cildi. Belki benim pimpiriğimdir bilmiyorum 😀