Tgb35 Kızlar kist eritmek için doktor yasmin doğum kontrol hapı önerdi. Kullanıpta yan etki gören var mı? Pıhtı atıyor deniliyor korkuyorum yardımcı olursanız sevinirim…
teletabi Tgb35 14/15 yaşlarımda aralıklar la iki sene kullandım. Kistim vardı o sebeple sorun yaşamamıştım o zamanlar ama tabi yaşa ve sağlık durumuna göre değişirmi bilmiyorum
Busra2013 Tgb35 ablam kullandı ama o evlı degıl yanı bekar kıstı vardı kullandı aynen pıhtı gıbı atıodu doktora soyledı kıst dusuo dedı aynen oylede oldu yanı kisti yok oldu agrısı fln hepsı gıttı
Serrammm Ben de kist için birkaç yıl kullandım ara veriyorsun 3 ya da 6 ayda bir.her ilacın yan etkisi bulunur ama ileri yaş ve sigara çok içenlerde risk artıyor.öyle bir durum olsa doktorun vermezdi