2melekannesi_ Drarsln sonradan işime yaramaz koyacak yerim de yok diye almadım ama normal kırlent türü bişeylerle destekliyorum gece yatarken o bile rahatlatıyor
Esrabahar Drarsln ben aldım gereksjz bir şey hiç kullanamaim kafamızı koydigunuz yer çok rahatsız edici yatilmiyor
nurunhayali Normal yastık kullanıyorum valla üç beş aylık şey için almaya gerek duymadım eve kalabalık 😅
Hikari Ben aldım kesinlikle çok fark ediyor bi ara kılıfını yıkamıştım o gece yastıksız yattım o zaman anladım kıymetini