Ilknur35 Herkese merhaba 🙋🏻♀️🧚🏻♀️ Ben de aranıza yeni katıldım.Son adet tarihim 6 Ekim. İlk doktor muayenesine ne zaman gitmek gerekir sizce? Sizler ne zaman gidecekseniz hanımlar? 🥳🤰🏻Sağlıklı çok güzel gebeliklerimiz olsun inşallah 🥲🌟
Ceyceyim Ilknur35 7 kasımdan sonra önce sağlık ocağından veya acilden kan tahlili verin gebelik şüphesiyle geldim diyin. Belli olunca bir hafta bekleyin doktora gidin daha sonra zaten kese olup olmadigini söylüyorlar kalp atışını dinlemek için de kendileri falanca hafta gelin diyorlar ☺️
Nazmiye12 Ilknur35 bende yeni hamilemiyim ekim 1 son adet tarihim çok erken öğrendim yarın doktora gitmeyi düşünüyorum bende
Ilknur35 Ceyceyim Teşekkür edermiş Kan verdim iki gün önce 220 çıkmıştı bugün gidemedim pazartesi tekrar gidicem.5 haftalıkken kese görünüyor mu?
Hafize27 Tebrikler şuan kaç haftalık hamilesiniz 6. 7. haftalarda gitmek en iyisi bebegi kalp atışını duymuş olunuyor
Ilknur35 Hafize27 Şimdi 4+2 gösteriyor.Çok da merak ediyorum ama en azından 1 hafta daha beklesem iyi olacak sanırım 😮💨🤭 Teşekkür ederim. 🌺
Eylulykdz Ilknur35 bende 6 haftalık hamileyim 1 hafta sonra doktora gidicem kesin olması için zor dayanıyorum
Hafize27 @"Eylulykdz bende 7+2ye denk geliyor randevum kesin bilgi alayım diye ama eşim sabırsız geçen sene boş gebelik geçirdim korkuyor biraz
dorukkusumunannesi Doktor bana 6haftalık olda gel kalp atışını dinle demişti ne yani ben bebeğimin kalp atışını dinliyemicekyim nie o zaman benle dalga geçio bu pis doktor 🧐