Merak ettiğim bir şeyi soracağım 😌 13 haftalık hamileyim bebek göründüğü sürece her zaman kendini gösterdi açıkça şekilde hepte sırt üstü yatıp bacakları ve elleri kıpır kıpır şekilde dediğim gibi de net şekilde görüyordum ama son iki defa gittiğim de göremedim ilk başta erkek tahmini vardı doktorumun . Siz böyle bişey yaşadınız mı yada benim için tahmini yorum söyler misiniz ? Cinsiyetini erkek hissediyorum kendim kalbimden geçen de o