Dilarass 38+0 ım 24 den beri deli gibi kasılan sırf bu yüzden adalat progestan kullanan ben bi haftadır doğru düzgün kasılmıyorum bu nedir ya kızlar sizde durumlar nasııı?😅😂
muges44 Aynı haftamız, şuan acayip vajinaya baskı var delip çıkacak gibi😖Gün içinde sertleşmeler kasılmalar çoklaştı benimde yumruk gibi oluyo nefes alamıyorum
Dilarass muges44 ay benim niye hepsi gitti ya benim sadece nişan geldi sanırım o kadar kasılmalar gitti sadece ara sıra regl ağrıları geliyor 😅
muges44 Dilarass işte herkese farklı yerden vuruyor belirtiler😂nişanım gelse doğum yakındır derim, bu sertleşme toplanmalar doğuma işaret diyemiyorum pek😂
Dilarass muges44 hic belli olmuyor demek ki ya 😂iki gündür hafif hafif midem bulanıyor bilmiyorum bu belirti sayılır mı shdkdk🤣🥲