Ebru1908 biraz araştırırsanız izlediğim videolarda genel olarak bütün doktorlar 14. Haftadan sonra söylemeyi tercih ediyorlar ben bu konuyu baya kafaya takmıştım çok okudum izledim o yüzden 12 de söylenen cinsiyetler daha sonra yanlış çıkabiliyor. Ama şöylede bi durum var doktor tecrübesi önemli onların bilmesi için o kadar ince detaylar var ki biz bilmiyoruz anlamıyoruz onlar 40 günlükken bile aslında tahmin edebiliyorlarmış ama söylemiyorlar tabiki.😊