Kizlar 24 haftayim bugüne kadar hic tahlil sonucu gosteremedim 6.haftamda gittigimde bi kere tahlil verdim ve doktora gosteremedim onuda bide 2 li test icin vermistim onun dışında hic tahlil olmadı ve sonuc gostermedim sizce bu bi sorun mu yani cok şükür hic bir sorunumuz yok suan benim gibi olan varmi acaba