Anneler ben 25 haftalık gebeyim, masa başı çalışıyorum her yemek molasından sonra midem dolduğu için bana çok baskı yapıyor midem. Yemekten sonra hemen işbaşı yapiyorum ve o 1 saat benim canımı alıyo alıyo bırakıyor. Yemekten sonra uzanmam gerekiyor ama işyeri artık izin vermiyor çok izin verdiler bu zamana kadar 20 dk 30 dk uzanmalarıma. Bana dediler ki sağlık raporu gibi bişey al bize sun belgelendir izin vermiyoruz uzanmana artık. Bende devlete gittim dahiliye gastroenteroloji bide genel cerrahi bu 3 doktora muayene olup 3 hekim raporu çıkarttırıcakmışım böyle böyle hastalığı izlenmiştir midesinde sıkıntı var diye artık ona göre işyeri karar vericek uzanıp uzanmamama. Dahiliye tetkiklerimi yaptı gast. gittim ben öyle rapor yazamam dedi. Yahu öyle sinirlendim ki dava açarlar diyor. 218 tl ödemişim zaten. Yarım kaldı işlerim pazartesiye kaldı ve bugun işe gitmedim rapor aldım bu işler yüzünden. Ben napıcam ya bu ağrıyla acıyla nasıl baş edicem????