Firdevss167 uyanınca birkaç saat sersem gibi oluyorsun okadar geciyo sonra ama beni hemen taburcu etmemişlerdi bu gece kalman lazım kanamam filan olursa diye sabahında çıkmıştım. Ayrıca devlet hastanesinde oldum şehir hastanesi. özelden hiç Bi farkı yoktu hep ilgilendiler her devlet hastaneleri aynı deil