-hilal Kızlar nasıl yapılıyor ve acı oluyor mu devlet hastanesi veya özel Hastane ayrımı var mı devlette yapılmıyo diyeni de duydum Özelde takipliyim ama korkuyorum çatı muayenesinden
Mujde0808 -hilal aci veren bisey degil korkmaya gerek yok ya sadece kasiyosunuz kendinizi :) o da saniyelik birsey
Cansu4401 -hilal canım daha dün alltan baktı bende okadar çok korkuyodumki anlatmam zaten panik bı insanım ama hiç korktuğum gibi olmadı hiç korkma 38 haftaligim şuan merak etme yani
Selensahin -hilal kuzum ben çatı muayenemi oldum. Korkutmak istemem seni ama biraz ağrılı bi muayene geçti benimkisi. Normalde acı eşiğim de yüksektir ama canım yandı açıkçası. 3-4 parmağını geçiriyor doktor iyice o şekilde muayene oldum ben
b_e_b_e Sanırım ilkte yapılıyor çatı muayenesi. Bana yapılmamıştı 🤷♀️ İllada yapılması mı gerekiyor acaba. Tecrübem yok ama olanlardan duydugum öyle kötü olmuyormuş
cansuusss Acı eşiği inanılmaz düşük bir insanım burada okuduklarımla inanılmaz korkmuştum ama gittiğimde bu mu yani dedim asla korkmayın çünkü gerçekten bişey yok hissetmiyorsunuz bile
Fttntt Bende korkurtmak istemem ama iki kez oldum. Normalde bende acıya dayanıklıyımdır falan baya ileri dereceye ittikleri için bıraz can yakıcı olabılıyor
Sahin1 -hilal bu yapana ve sana bağlı sanırım ben özelde yaptırdım 2 parmağıyla bakıyor ben aşırı kastım kendimi acıdı ama öyle ölüp bitmiyorsun düşük doz bir acı ve ben aşırı aşırı aşırı hassasım acı eşiğin yüksekse hiç acımıyor dersin öyle bir şey