Beyzan738 Allah sizden de razı olsun inşallaah.. Bence aksatmadan bir an önce doktorunuza bildirin. Kaşınması vs baya azaldı. Sürmeyince hemen kaşınıyor tabiki..Dediğim gibi krem antibiyotik bir krem 2 ay kullanmamı söyledi doktorum. Size farklı bir ilaç da verebilir o doktorunuza bağlı bilemiyorum. Beni ciddi anlamda rahatlattı. Umarım en kısa zamanda doktorunuza bildirirsiniz ve o bu durumdan siz de kurtulursunuz.. Acısını, kaşınmasını çok iyi bilirim.. dualarım sizinle güzel anne.. hoşçakalın hayırlı geceler..