Serifebicer Selam. Anne karnında bebeğe kilo aldırmak için ne yapmak gerekir kızlar. 36. Haftaya girdim bugün bir hafta geriden geliyor ve bu hafta hiç kilo almamış dedi doktorum. 2575 gram :(
MiniMiniKus @“Serifebicer”#p18549341Canını sıkma derim sağlık sorunu yoksa çünkü her bebiş aynı olacak diye bir şey yok çok şükür gene 3 e yakın az değil yani Ben doktoruma sormustum kilo aldıran yiyecekler diye doktor bana “ Ekstra bir şey yapmana hiç gerek yok o yeterli besini alacagını zaten alır insanlar kıtlıkta doğum yapıyor ” demişti Ki bence haklıda Siz düzenli beslenmenize devam edin Allah ın izniyle o sağlıkla dünyaya gelir zaten 🎀