muges44 evet cnm ya eve geldim, sancım çıkmadı zaten, günüm de daha var diye yapılacak bir şeyin olmadığını söylediler, ben servise falan alacaklar sandım baktim dogumhaneye yatisim yapıldı ordakileri görünce dedim nasıl yapicam ben şimdi bende bir sey yokken bile bu kdr tedirgin ve kötü hissediyoken nasıl olacak o an, zaten yanına kimseyi almiyolar, telefon dahi yasaktı benim yanimda kimse yoktu diye mecbur almıştım yanıma. Yani orayı oyle görmeseydim keşke o psikoloji beni çok yıprattı 😞