esmerrmm açılmadan o tona gelmesi imkansiz açma işlemini de kesinlikle evde yapmayın saçınız elinizde kalir. Açık küllü sarı alip bir boyayin loreal tercih edebilirsiniz açılma işlemi olmadan ne kadar ton aşağı inerse artık. Ben koyu karamelken sariya yakin bir karamel olmasi icin boyle yapiyordum ama sadece ton farki elde edersiniz muhtemelen