Yani bakıyorum da ben gerçekten prenses gibi bi hamilelik yaşıyormuşum maşallahınız var kızlar ne güzel yapabiliyorsanız. İlk üç ay riskli dedi doktorum ev bile süpürmedim ki cam silenlere helal olsun vallahi sonra ufak ufak yapmaya başladım şimdi 32 haftalığız ve yook yani karnım çok kasılıyor yapamıyorum eşim elim kolum Allah bin kez razı olsun makineye çamaşır bile attırmaz tabi çok yoruluyor gündüz işte eve gelince evde aşırı mahcup hissediyorum ama sabrediyorum kızım bi dünyaya gelsin herşeyi ben yapacağım bu zamanların telafisini yapacağım diyip kendi kendime hep şükür ediyorum 🤔