MERVE4414 Merhabalar bugün 10+3 olduk acaba cinsiyet tahmini yapabilen olur mu 2.bebisimiz merak içerisindeyiz 😍😍😍 https://resimyukle.io/r/EtP2hcMc0G
Ebru1908 Gta-35 ya ikinci resim de evet bariz net🙂 doktor da öyle tahmin de bulundu ama nadir de olsa kızlarda vajina şişkinliği olabiliyor dedi bende çok merak ettim😀