Meraba hanımlar bugün 3lü test sonucumu aldım 0,52 çıktı risk 1/5224 doktor çok azda olsa risk var ama çok az dedi yinede aşırı moralim bozuldu hep ağladım ne yapmalıyım karnından sıvı aldırabilirsin yurt dışına kan gönderebilirsin dedi detaylı usg de sana kesin sonuç vermez dedi ama detaylıda her şey çıkmıyor mu lütfen yardım eder misiniz