Kızlar çok kötüyüm 10 dakika önce bıçak saplanır gibi kramp girdi şuanda aşırı kasılmalarım oluyo 10 dakikadır böyle makata kadar vuruyor ağladım sancıdan yavas yavas hafifler gibi suanda yerleşme sancısı olabilir mi adet sancısıyla alakası yok hiçbir adetimde böyle sancı yaşamadım ilk hamileliğimin 3. Haftasında yaşamıştım. Nolur bişey söyleyin yerleşme sancısı olabilir mi adetime 8 gün var