Susamismom 28+1 im daha 3 gündür bel ve sırt ağrısı vardı yürüyüşte karnıma ağrılar girdi eve geldik iç çamaşırım hafif ıslaktı ama ben umursamadım idrardır dedim. Dün komple evi temizledim iş bitti yine lavaboya girdim bu kez daha fazla ıslaktı ablam ebe ona sordum direkt acile git bebeğin suyu olabilir dedi acil doğum odasına gönderdi alltan iki kez muayene ettiler ay iğrenç ve can yakıcı bi şey 😑 sonra ebe ileri derecede mantar var dedi yarın kesin ultrasonda bakılsın dedi. Sabah gittik nst çektiler sancı çıkmadı ama doktor artık haftada 1 e düşürdü kontrolleri bebweğin suyu yeterli ama o ıslaklık olursa acile yine gel bekleme dedi. Ağır iş yürüyüş ve ilişki yasaklandı. Annem Mardin’den geliyor beraber doğum çantasını falan her şeye rağmen hazırlayacağız. İnşallah erken gelmez miniğim 🤲🤲