Fatma_uzun Arkadaşlar ilk bebeğim 40+4 olduk sancılarım var ama az az pazartesi suni sancı verecekler. Sancımın doğal yoldan başlaması için ne yapabilirim. Lütfen fikir verin ne yaparımda doğum sancım başlar