EsmaaaaMeva1 Şu an kullanıyoruz ama ilk haftada kilo vermesi gayet normal şişliğini vs atar ben hastahaneden çıkana kadar bin kez ebeler bana dedi ilk ay kilo kaybetsede normal diye eğer sütünün yettiğini düşünüyorsan hiç verme derim ama yinede eğer vericek olursan ben memnunum ilk hipp aldım ama doymuyordu üstüne kakası hep katı şekildeydi şimdi sma aldım sıvı şekilde günde bir kez yapıyor ama doyuyor gaz sancısıda o kadar olmuyor. Şu an devam yani