Sevdayilmaz Kizlar corona aşısı olupta adet gecikmesi yaşayan var mı acaba ?bugun adet günüm olmadım hala ,nette arastirdim geciktigini falan yazmislar asidan sonra ,basina gelen var mi?
Sksksksks Sevdayilmaz ben 28 ekimde aşı oldum canım 12kasımda adet olmam lazımdı 14ne oldum aşıdan dolayı olabilri
Sevdayilmaz ZeynebQuliyeva dun yine erken gebelik testi yaptim olsaydi cikar dedim ama şansım var mi ki acaba🥲😋
ZeynebQuliyeva Sevdayilmaz Sen bekle canm henuz cok erken bi kac gun gitsin yokla inwAllah guzel haber veeirsin