Mervekarademir Gorkembaby45 ben ilçe de oturuyorum şehir Hastanesi’nde yapmıyoruz dediler ama ilcemdeki hastanede doktorum yaparım dedi ve haftaya isteğe bağlı sezeryan olacağım bence sor devlet Hastanesindeki doktorlara
Ufuk Bildiğim kadarıyla yapmiyolar zorunlu olmadıkça bende şuan bekliyorum doğum olmasini 37 haftalık
busra5501 Mervekarademir ne diyerek ikna ettiniz bende sezeryan istiyorum henüz doktorumla görüşmedim ama herkes isteğe bağlı olmuyor dedi
Mervekarademir busra5501 inan ikna etmedim sadece bı defa dile getirdim devlet hastanelerinde yapılmıyor diye biliyorum dedim oda hayır ben yapıyorum isteğe bağlı dedi bende çok şaşırmıştım
busra5501 Mervekarademir ne mutlu size hangi ilde yaşıyorsunuz benim inanılmaz doğum korkum var yaşadığım yer küçük özel hastanede yok devlette yapmazsa doktorum Baska sehire girmek zorunda kalacağım :(
Mervekarademir busra5501 Afyon da yaşıyorum canım aynı durumdayız emin ol normal doğumdan o kadar çok korkuyorum ki özelde ki doktorum da normal doğum taraftarıydi onu bıraktım sezeryan için devlettekini tercih ettim
Mervekarademir busra5501 36+4 canım 17snde doğumum 38+2 ye gün verdi biraz kızım da iri gelisli olduğu için o tarihe istedim bende sen kaç haftalıksin
busra5501 Mervekarademir maşallah Rabbim size bağışlasın sağlıkla gelsin i. Sevgiyle büyüsün. 26 haftalığım ben ama hergün doğuruyorum sanki 😄