1oguzannesi Kız allah aşkına bir kadının hastahaneye gidip doktorunun ona nar yediğin için düşüğün oldu dediğini duydun mu ? 😂 Ben duymadım valla 3. Gebeliğimde ilk kez bu foruma katıldım eğer başında katılsaydım kafayı yerdim ben bu zamana kadar canım ne çektiyse yedim içtim bir tek bitki çaylarını içmedim o kadar takılma ye meyve iyidir