Selmaklc bende ikizlere gebeyim 17 haftaya giricez basindan berii hep kasik agrilarim vardi ve hersey normaldi sonra bu son 3 haftada belim agrimaya basladi ve vajinal olarak sizilar zonklamalar hissediyorum alt karnimdada baski hissi idrar varmis gibi agri degil ama rahatsizlik kac kere doktora gittim hep normaldi herrsey en son doktor kabizliktan dolayi olabilir dedi bagirsaklar vs bi sebep bulamiyolar cogunlukla