Snowflake Hayır karalamıyorum ancak bu dediğiniz malesef her şehirde geçerli değil. İnsanların hayvan muamelesi gördüğüne de çok fazla şahit oldum. Keşke, keşşke dediğiniz gibi olsaydı ama malesef değil. İmkanı olmayan insanlar bazen travma bile edinebiliyor doğum yaparken malesef. Çok yakın bi zamanda tanık oldum hatta şikayet ettiler hastaneyi ancak herhangi bir yaptırım olacağını da hiç sanmıyorum. Elbette ki işini iyi ve severek yapan nadir insanları tenzih ediyorum.