Merhaba kızlar.
Bende gebelik şekeri çıktı ve bir aydır diyet ve ölçüm yaparak ilerliyorum. Ama son günlerde aynı yediğim halde yükselmeler olmaya başladı.Doktorda pek iç açıcı değil dedi.
Bu süreçte insilün kullananlar karından mı yaptılar acaba. İğneyi yapamam diye korkuyorum. Birde insilün kullanmaya başlayınca aynı sıkı diyete devam mı ediyorsunuz yoksa biraz daha rahat mı olunuyor?