Merhaba kızlar benim adetim bir gün geçmişti kan tahlili verdim 24 çıktı sonra iki gün sonra da 51 çıktı ve bugün doktora gittiğimde rahim kalınlaşmış haftaya salı ver kan tanıman gel dedi ama ben korkuyorum ya sağlıksız olursa diye oda neden adet gecikmede bu değer çok az diye benim gibi olupta sağlıklı ilerleyen bebis oldu mu😞🙏🏻