Kızlar bugün tam 16+4 haftalık olduk şükür gösterdi oğlumuz kendini, ilk gebeliğim çok heyecanlıydık acayip bi merak vardı şuan çok mutluyum bi oğlum olucağını öğrendim, yani oğlan annesi olucam Allahın izniyle, şimdiye kadar hee gidişimizde saklıyordu en ufak bi ihtimal bile vermiyorlardı doktorlar haliyle bizde meraklanıyorduk, kız geç gösterir saklar dediler kendimizi kıza alıştırdık erkek olduğunu öğrendik, şükürler olsun gayette sağlıklı, sanırım bundan sonra değişmez cinsiyet, çünkü doktorum net söyledi değişmez kesin dedi, ve son olarak, ye ekşiyi doğur ayşeyi sözüne de inanmamak gerek aşırı derecede ekşi yiyorum, tatlı yer yemez kusuyorum ama oğluşumuz olacak, yani tam tersi de çıkabiliyormuş inanmamak gerek 😃😃😃