Dml_mom Merhabalar arkadaslar 10+0 dayim fakat sanki 4 aylik gibi asiri karnimin alt kismi ozellikle cok sis ve agriyor bu durum normalmi yasayan var mi karnin simdiden bu kadar cikmasi normal mi her zaman ki gibi yememe ragmen boyle
junior_mom2810 Dml_mom agri rahimden kaynaklanabiliyo büyüdüğü icin bu haftalardan sonra bebek yavas yavaş gobek deliğinin altina geliyo kasiklardan yukarı şişlik normal bende de oluyodu ama sen genede doktoruna bi sor canım 🙏
blueberyy00 Dml_mom gazdan tam senin haftanda karnım çok agriyor kasıklarım diye doktora Gittim gazdan dolayı bağırsaklar ağırlık yaptigindan ağrıyor demişti bikac gunn hamur işinden felan uzak dur. İstersen bağırsakları yavaş çalıştırıyor onlar
Seymaben Dml_mom ağrı rahim genişlemesi yüzünden oluyor şişlikde o haftalarda bağıraak hareketleri çok yavaşlıyor gaz birikmesidir zamanla inecektir🌸🥰
Dml_mom esraklllnc ben de oyle dusunmek istiyorum gecer duzelir diyorum kac gundur gecmeyince acikcasi huzursuz hissettim acaba bisey mi oldu diye :/
minikanne- İlk haftalarda gaz, siskinlik herkeste oluyor ve göbek sanki 4-5 aylık hamileymis gibi fırlıyor, sonraki haftalarda geçiyor canım merak etme kasık ve karın ağrılarıda rahim büyüdğü için. ama çok şiddetli olursa sn yinede doktoruna danış
Dml_mom blueberyy00 hamur isi hic yemem normaldede ekmek bile yemiyorum dusunun sebze agirlikli beslenen biriyim ama sanki her ogun hamburger yemis gibiyim :/
blueberyy00 Dml_mom çiğ sebze meyve de yapıyor bana doktorum bir iki hafta cig sebze meyve çok şekerli şeyler hamur işi ekmek yeme rahatlarsın bağırsaklar biraz rahatlasin demişti gaz yani biz yok gibi hissetsekte oluyor birde metabolizma hamilelikle beraber zaten yavaşlıyor birde bagirskalar yavaşlayacak şeyler yiyince tuzu biberi oluyormuş bide haliyle rahimde büyüyor gün gün bağırsaklarda baskı yapınca kasıklar ağrıyor