Gokcekatun_ ilk tahlillerimde her şey normaldi, 18. Haftamda tetanoz aşımı olurken rutin bir tarama yapalım dedi aile hekimim, orada çıktı tiroid sorunu. Bende tam tersi tiroid bezi çok hızlı çalışıyormuş o yüzden tiroid hormonum çok düşük. Doktorum dahiliyeye yönlendirdi, dahiliye doktorum direk çok kusman var mıydı diye sordu. Ama benimki normal dışı bir boyuttaydı hiçbir şey yemeden günde 15-20 defa kustum, kan kusup acillik oldum, sabah bir aksam bir serum alıyordum. Yani normal bi gebelik kusmasından cok cok fazlasıydı