Mefat Yan yatarken karnımin altına bı şeyler koyma isteği duyuyorum sanki karnım geriliyor gibi geliyor. Acaba bu yastıktan alsam kullanışlı mi?
Aysezey Mefat şuan kullanıyorum gayet rahat. Baş kısmının altına kendi elyaf yastığımıda koyuyorm yüksek olsun diye. Bence kullanşlı
Anemoniasp Mefat Alacaksanız parçalı olanlardan alın isterseniz. Uzun yastığa sarılması iyi oluyor. fakat benim boynum ortopedik yastıkla rahat ediyor, o yüzden uzun süre yatamıyorum hamile yastığıyla. Ters çevirip sarılıyorum öyle kullanıyorum.
Deletedmom_33 Mefat Ben e bebekten baby mom olanı almıştım 16.haftadan beri kullanıyorum şuan 24.haftadayiz o yastik olmadan yatamıyorum nerdeyse. Yatarsam tam sol.veya tam sağa yatiyorum bu sefer bebiş içerden vurmaya başlıyor 😅
Renesme Mefat Valla ben 5. Aydan itibaren aldım o kadar rahat ki başka bi yerde kaldığımda resmen hasretlik çektim 😂 bence her gebenin kesinlikle alması gereken bişey. Bel ağrısına yan yatmalara falan iyi geliyor ve güzel destekliyor bendeki U şeklindeydi
MinikMucizeninAnnesi Hamile yastığının baş kısmı ile hiç rahat edemedim ben yüksek yastıkta yatmayı sevdiğimden dolayı,o yüzden karnımın altına minik yastık koyuyorum genelde 😊 Çok memnun kalan var rahat eden var ama baş kısmından dolayı ben edemedim😊
merhababebik Baby mom olanı önermişti izlediğim biri. Kumaşı dokusu kaliteliymiş. Diğerlerinden memnun kalmamış. Henüz o evreye gelmedim ben😅
Piraye2021 Ben e bebekten baby mom almıştım 5 destek bölgeli olanından memnunum 3. Aydan beri onunla uyuyorum 🥰