_nurgler Kızlar 32 haftalığız doktor 1 hafta geriden geliyor dedi 1850 kilosu bu durumu yaşayanlar neler yiyerek bu arayı kapattınız 🙏
Cilekliruyam _nurgler benim 33+2de 2000 grdj canım doktorum geride demedi sadece kilolu bi bebek değil normal kilosu dedi. 32 haftada da muhtemelen o kilodadır
iremcannn1907 _nurgler canım benim bebek hep önde gidiyor ve sürekli süt ürünleri, ceviz, yumurta, muz ve günde en az bir bardak süt içiyorum. En çok kilo yapıp bebeğe yarayan yiyecekler bunlarmış
S_da _nurgler Benim de gectigimiz pazartesi 32+2 de 1540 gramdi. Doktor bir hafta geriden geliyor dedi. Gebelik sekerim oldugu icin sıkı bir diyet yapiyordum. O yuzden bebek kilo alamamış. Simdi diyetimi duzenledik protein agirlikli bir beslenme yapiyorum. Bu hafta bakacak bakalim kilo almis mi diye insallah alır 🤲🏻🤲🏻
_nurgler Bende mide yanmasından dolayı belirli Bi saatten sonra acıksam da bişeyler tüketemiyorum ondan galiba canım S_da
Etraa _nurgler alt sınıra yakın aslında bence çok üzülmeyin. 1 hafta geride bile olsa 2 haftya kadar geri ileri olması normal sonuçta benim 32. Haftamda 1920 ydi. Doktorum normal dedi. Belki yapınızla ilgilidir.
_nurgler Bir doktoru dinlemiştim ana rahmine düştüğü gün belli olur kaç kilo doğacağı bünyeyle alakalıdır o çünkü diyordu belkide dediğin gibidir canım Etraa
_nurgler Sorun teşkil etmiyormuş canım ama yinede normal kiloda doğması için uğraşayım@“Cilekliruyam”#p18548203
_nurgler Bende sürekli tüketiyorum bunları canım ama neden etki etmedi anlamadım@“iremcannn1907”#p18548240