Naz33 valla canm insan okadar kotu oluyorkı ben sahsen oyle oldum başım midem ölü gıbı oluyodum acıyodum kendıme ne yemek ne su hepsını kusuyodum 2kılo verdım doktora gıttım ılac verdı kullanmadım baslarda salak gıbı sonra yıne kotu oldum serum yedım oda ıyı geldı sımdı hergun kullanıyorum cok sukur ıyıyımm temızlık bıle yapıyorum