Merhabaa😊13 ay önce sezeryan oldum ve beklenmedik anda ikinciye hamile kaldım ayın sonunda doğum olacak ama 2.sezaryan kolay olur diyende çok daha zor diyende biraz fikir edinmek istedim etkilenen Bi insan değilim sadece kendimi ona göre hazırlıyım 😂 birde aynı yerdenmi kesiyolarr acaba