34ferdadmrsy_ Merhaba güzel anneler doktor bu kontrolümde bu hapı yazmış kullanan var mı ? Aç tok nasıl kullanıyorsunuz ?
EbrarEmrah 34ferdadmrsy_ sabah akşam aç karna içiliyo ama bulantı yaparsa yemekten birkaç saat sonra içebilirsin
DeryaYlmz 34ferdadmrsy_ bende sabah aç karnıma içiyorum, yan etkisi olmadı bende uzun zamandır kullanıyorum
34ferdadmrsy_ EbrarEmrah sabah akşam mı tek 1 hap mı kullanıyorsunuz ? Kahvaltı yaptıktan sonra Decavit kullanıyorum ben normal de kullandım aç karnına kan hapı vardı ama yerine bunu yaZmış
Plncnr-dnsn 34ferdadmrsy_ haftada 3 defa sabah aç karnına içiyorum yalnız kahvaltıdan en az yarım saat önce iç ki yumurta ve çay etkisini öldürüyor
Plncnr-dnsn 34ferdadmrsy_ 36 haftalık oldum değerim çok düşük olmadığı için doktorum haftada 3 defa yeterli demişti bana
mertobaby Aç karnına ishal yapmıştı ve o kadar uzun sürmüştü ki hastanede yatmıştım 😩Öyle bi yan etki görürseniz tok atmaya başlayın iki doktor da aynı şeyi demişti ve o şekilde düzeldi bilginize
zeynepin_annesiiii 34ferdadmrsy_ geceleri emzirmeye kalktığımda içiyorum canım benim de doğumdan sonra yazdılar etkili bir ilaç galiba üzerinde bir tanesinde 100 mg demir yazıyo