Merhaba güzel anneler. Spinal anestezi ile doğumumu yaptım. Girmeden çok korktum açıkçası paniklerim diye ama korktuğum gibi olmadı ve çok çabuk bitti bebeğimi gördüm ve odama çıktım. Uyuşukluğum 4 saat içinde geçti bu süreçte ağrı hissetmeden bebeğimi emzirdim ve o anların tadını çıkardım. İlk yürüdüğümde ağrım oldu ve şu anda ister istemez ilk gün olduğu için ağrılarım oluyor ama dayanılmayacak gibi değil. En kısa zamanda iyileşmeyi umut ediyorum sizlere de kolay doğumlar diliyorum 🌸