ilknur_95 36+5 haftalık hamileyim bugün bir kaç damla kahverengi akıntı geldi normal mi bu durumu yaşayan var mı?
ilknur_95 Hiç ağrım yok doktoruma yazdım devam ederse gel kontrol edelim açılma var mı diye dedi doğum için daha çok erken değil mi 36+5 korktum açıkcası
Kubra2721 ilknur_95 cati muayenesi yada birliktelik yasadiniz mi benimde catidan snra kahverengi gelmisti