Zba https://resimyukle.io/r/g0dluFGHRD https://resimyukle.io/r/tGrGhBOGHP https://resimyukle.io/r/86A3GRWJ31 https://resimyukle.io/r/PBfCkTo3K4 https://resimyukle.io/r/wzetWHhIWG https://resimyukle.io/r/2Wc37S9YXG Anlayan varsa benimkine de yorum yapabilir mi 🌸 12+6
1oguzannesi Ensarmom doktor da erkek diye tahminde bulundu ama içime kız doğuyo diye kabullenemedim bı türlü 😄
Zba Ensarmom yakinlastirilabiliyor aslında. ama neden böyle oldu anlamadım büyük normalde yakından çektim yüklemeyi iyi yapamadım sanırım
Karenim123 Ensarmom doktor 6-7 haftalık dedi nub teorisi mi ne varmış kese yuvarlak olunca kız Fasulye gibi olunca erkek olurmuş benimkinin kesesi de yuvarlak bana kız geldi 😍