Ocakmam benim icin hamileligin en kotu yanı buydu malesef hatta gecenlerde oyle kotuyduki istifra etmisligim var yeni yeni cozdum biraz bir haftadir rahatim. Ilık süt içiyorum gündüzleri. Benimkisi gece cok oluyordu gece yatmadan önce bir kase yogurt yiyip en son öyle yatıyorum. Kafami hep yuksek tutuyorum gecede 2 yastık. Yemek yedikten sonra 2 saat uzanmiyorum pogoca,borek,sogan,sarimsak direk refluye davetiye zaten ağzıma sürmuyorum. Bunlar cok iyi geldi yine de arada tek tuk oluyor midenin alanı daraldığı icin ama dayanilmaz degil. Gavisconda denedim doktor yazmisti ama bir saatlik rahatlatiyor yine ayni o yuzden ilac icmiyorum bunun icin. Umarim iyi gelir soylediklerim sizede. Birde reflu varken bogazim temizlensin diye su ictikce ne yazik ki su daha beter ediyor