acrcn Bende geçen çarşamba oldum öldüm baş ağrısından 5 gün sürdü daha tam geçmiş değil tabi günde 4 litre su ve yüksek yastık ta yatmak başka çözümü Yok bir kere serum bir kere iğne yaptırdm anlık rahatlama oldu bidaha doğum yaparsam tövbe spinal olmam